fbpx

D.U.K

Kiek laiko rezervuojama?

Rezervacija yra 5 kalendorinėms dienoms. 

1 DIENA. Pasirinktos aprangos gavimas. Nuomos pradžia.

2 DIENA. Matavimas, išbandymas kaip tinka deriniai su aksesuarais, avalyne.

3-4 DIENA. Jūsų renginio diena.

5 DIENA. Grąžinimo diena (grąžinimą reikėtų išsiųsti iki 12:00) lp express paštomatu arba nurodytu adresu: Partizanų g. 216-35, prieš tai informavus tel. +37067676179

Prieš kiek laiko reikėtų rezervuoti nuomos paslaugą?

Rezervuokite bent 2-3 dienas iki numatomos šventės. 

Jeigu matote, jog tinkamo dydžio ar spalvos šiuo metu nėra, parašykite mums info@madosfejos.lt – mes įvertinsime galimybes iš gamintojo ir užsakysime jums tinkančio dydžio aprangą. Šiai paslaugai reikėtų kreiptis bent 2-3 savaites iki numatytos jūsų renginio datos.

Kodėl turėčiau naudotis nuomos paslauga?

  1. SUTAUPYSITE LAIKO – jums nereikės ieškoti internete ar fizinėse parduotuvėse įvairių aprangos derinių, aksesuarų, matuotis vėl ir vėl.
  2. VISKAS VIENOJE VIETOJE – apranga, keli dydžiai jeigu norite pasimatuoti vieną ar kitą bei priderinti aksesuarus. 
  3. SUTAUPYSITE PINIGŲ – įsigyti šventinės aprangos derinį jums atsieis daug brangiau nei jį išsinuomoti. Pasipuoškite už mažesnę kainą.
  4. TVARUMAS – puoškitės įvairiais deriniais ir nesukite galvos dėl tolimesnio panaudojimo.
  5. KOKYBĖ – puošiame jus tvariais lietuvių kūrėjų rūbais.

Kodėl nerodo laisvų rūbų nuomai savaitgaliui?

Greičiausiai prekė jau rezervuota kitam klientui. Parašykite mums info@madosfejos.lt mes patikrinsime galimybe ir jums parašysime.

Kokius prekės ženklus galima rasti jūsų nuomos platformoje?

Šiuo metu mes turime:

 ROTARU PERLIUKAI, INGRID INŽI, VESTOS, DA DRESS

 

Mes visada ieškome naujų ir unikalių lietuvių kūrėjų, kuriais galėtume papildyti savo asortimentą.

Ką daryti, jei mano apranga buvo apgadinta, ištepta ir pan.?

Suprantame, kad įvyksta avarijų. Dažniausiai įprastas nusidėvėjimas nėra problema. Mes padarysime viską, kad pataisytume ir (arba) išvalytume drabužius. 

Dėl to, mūsų paslaugos kainoje yra įtrauktas privalomas draudimas, kurio kaina TIK 3 eur. Draudimas draudžia įprastą, nedidelį nusidėvėjimą, pvz.: trūkstamus karoliukus ar blizgučius, tiulio įstrigimus, nedideles dėmes, nuimtas sagas, užstrigusius užtrauktukus. 

Tačiau draudimas neapima didelių dėmių, audinio plyšimų ar skylių, akivaizdaus netinkamo daikto naudojimo ar praradimo / negrąžinimo. Tokiu atveju klientas privalo padengti 50 proc. gaminio vertės, pvz jeigu suknelės vertė 180 eur, prašysime sumokėti 90 eur. 

Kaip sužinoti, kokį dydį rezervuoti savo vaikui?

Kiekviename gaminio aprašyme yra tam tikra dydžių lentelė. Jei jums visgi kyla neaiškumų ar reikia pagalbos renkantis, susisiekite su mumis el.paštu info@madosfejos.lt ir pasistengsime išspręsti visus jums kylančius klausimus, susijusius su mūsų nuomos platforma.

Ar yra galimybė nuomotis daiktus ilgiau nei nuomos laikotarpis?

Jeigu pasikeitė jūsų renginio data – parašykite mums, peržiūrėsime aprangos/aksesuaro rezervacijas, ir jeigu tokia galimybė yra mes jūsų nuomos paslaugą galėsime prailginti, papildomai už 5 eur/dienai nuomos kainą.  Jei pasikeis jūsų renginio data, pvz., Bus pakeista fotosesija, susisiekite su mumis ir mes galbūt galėsime pratęsti jūsų rezervaciją priklausomai nuo užimtumo.

Ką daryti, jei vėluoju grąžinti išnuomotus daiktus?

Pirkėjas gali pratęsti Užsakymo grąžinimo terminą susisiekęs su Paslaugos teikėju Interneto svetainėje nurodytais Paslaugos teikėjo kontaktais. Užsakymas pratęsimas tik tada, kai Paslaugų teikėjas Užsakymo pratęsimo terminą patvirtina (tai Paslaugų teikėjas privalo atlikti ne vėliau kaip per 24 val. nuo tinkamo prašymo pratęsti terminą gavimo momento). Pratęsdamas užsakymo terminą Paslaugų teikėjas supažindina el. paštu Pirkėją su priemokos dydžiu, kuri turės būti apmokama per 5 d.d. nuo užsakymo grąžinimo Paslaugos teikėjo buveinėje. Papildomo apmokėjimo dydis priklauso nuo pageidaujamų pratęsti dienų skaičiaus bei Daikto nuomos kainos ir yra apskaičiuojamas proporcingai (1 papildoma diena lygi 10 % 5 dienų nuomos kainai).

Jei Pirkėjas vėluoja grąžinti Daiktą, už kiekvieną pradelstą dieną nuo Užsakymo grąžinimo dienos skaičiuojami delspinigiai, kurie lygūs 25% Daikto vertės. Delspinigiai bet kokiu atveju negali būti didesni nei Daikto vertė, kuri yra nurodoma kiekvieno Užsakymo atveju. Jei delspinigiai nemokami ilgiau nei 10 d., Pirkėjas laikomas Paslaugos teikėjo skolininku ir Pirkėjo skolos administravimas perduodamas atsakingoms už skolų išieškojimą institucijoms.

Susisiekite su mumis jei nespėjate grąžinti laiku, nusikelia renginio data…ir pasistengsime viską išspręsti

Ką daryti, jei pametu nuomojamus daiktus?

Mes suprantame, kad gyvenimas su vaikais gali būti įtemptas. Tačiau kadangi kai kuriuos mūsų daiktus pakeisti yra labai sunku, viskas priklauso nuo drabužio būklės, kurį praradote t.y. jeigu daiktas nuomotas pirmus kelis kartus gali tekti sumokėti daikto 100% vertę, o jeigu daugiau nei du kartus išnuomotas tai tik 30% daikto vertės.

Kokios būklės grąžinti daiktus?

  • Nevalykite, neplaukite ir netaisykite daiktų patys. Mes viskuo pasirūpinsime.
  • Įdėkite daiktus į transportavimo  pakuotę, pritvirtinkite iš anksto apmokėtą LP EXPRESS grąžinimo etiketę ir išsiųskite grąžinimo dieną iki 12:00 valandos.

Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Taip, galite atšaukti užsakymą likus ne mažiau kaip 2 dienos iki pristatymo datos.

Ką daryti, jei siunčiant mano daiktai susiraukšlėję?

  • Garinimas yra geriausias būdas pašalinti raukšles iš šių subtilių daiktų. 
  • Daiktų pakabinimas dieną prieš renginį taip pat gali sutvarkyti raukšles. 
  • Medvilniniai ir šilko audiniai gali būti lyginami žema temperatūra. 
  • Nelyginkite puošmenų ar tiulio audinių!

Ką daryti, jei mano daiktai atkeliauja sugadinti arba iš viso neatkeliauja?

  • Nedelsdami susisiekite su mumis telefonu +37067676179 arba el.paštu info@madosfejos.lt , kad galėtume jums padėti jį pakeisti.

Ar yra galimybė įsigyti nuomojamus rūbus bei aksesuarus?

Taip:

  1. Kartą per metus darome savo produktų išpardavimą. Apie juos informuojame atskirai. 
    1. Galite užsiregistruoti mūsų naujienlaiškį (pagrindinio puslapio apačioje), kad sužinotumėte pirmas, kai bus išpardavimas.
    2. Taip pat galite sekti mūsų „Instagram“ paskyrą (@mados_fejos), kad gautumėte naujausią informaciją apie išpardavimą. 
  2. Jeigu norite įsigyti gaminį, kurio šiuo metu neišparduodame – parašykite mums info@madosfejos.lt ir mes pakalbėsime apie galimybę įsigyti šį rūbą.